Plommonspäckad fläskstek

Jag och Andreas hade barnfri kväll igår. Första gången sen Elsa föddes som det bara är han och jag. Hon har sovit hos mamma två gånger förut, men ena gången var vi ute på var sitt håll, och andra gången på kräftskiva. Så det här var första lugna hemmakvällen utan Elsa. Det var riktigt skönt att kunna slappna av helt både han och jag tillsammans. Så hade jag planerat en jätte bra överaskning till Andreas, men den tänker jag inte skriva om här... ;p
Kvällen avslutades iaf med att Andreas somnade i soffan vid 22, och båda låg i sängen innan 23, och vaknade inte förrens 11 på morgonen. =)

Idag har jag varit med Emelie och Julia. Visade dom Elsas nya rum som jag SKA ta kort på och lägga upp imorgon. LOVAR. Så hann jag även med att göra plommonspäckad fläskstek till middag. SÅÅ GOTT! Känner mig som en riktig husmor (på gott och ont)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0