En riktigt trevlig helg

Äntligen är jag frisk igen, och äntligen kan jag skriva lite här igen. Det har inte känt som om det varit lönt, när allt jag velat göra är att gnälla om hur sjuk jag är och hur synd det är om mig som inte kan träna :P
Nu känns livet däremot rätt underbart igen. Igår var det en trevlig förmiddag på Buzis med goda vänner. Elsa verkligen älskade att vara där. Bollar, rutchkana, luftpistoler, cyklar.. jaa en fullträff helt enkelt!
Efter buzis var jag duktig och provade på ett nyss pass med Fia; BodyCombat. Riktigt skoj! Och jobbigt var det. Det var en blandning av olika kampsporter. Synd att det inte finns här.
Så var det bara att stressa hem för att hinna göra iordning middagen till kvällen. Hade fint besök som skulle komma! Josefin, Julia och min kära syster. Måste nog säga att det var en rätt lyckad dag.
Nej, nu ska jag nog snart ge mig ut i det fina vädret och njuta av sista dagen på långledigheten!
Kärlek till er alla!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0